Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~spiralshe | użytkownik

imię i nazwisko adreswarszawa zarejestrowany13.01.2008 @12:47:14 ostatnio na stronie26.02.2017 @00:43:36



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypeneikus
digarty75 komentarze526 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cerastes    06.12.2012 @19:43:32
_______
Więcej zdjęć na Facebook: http://www.facebook.com/pages/Bonnie-And-Clyde-Creative-Images/376522662432671

Serdecznie zapraszam!
~TH3RION    25.09.2010 @21:33:40
Dziękuje
_______
This deathbed is my home.
~czarek83    16.03.2010 @15:50:55
no i gdzie te nowe?
_______
To ludzie tam chodzą? Chodzą. A czy tam coś jest? No, góry. To po co tam chodzą jak tam nic nie ma?
~saba255    27.10.2009 @07:36:27
Dziękuje
~Wolfen    12.08.2009 @19:38:44
i tak Cie lubie
ostatnio edytowane: 2009-08-13 13:49:55
~Emilijan    29.06.2009 @01:02:41
wysoko...
~headless    27.06.2009 @14:15:49
_______
życie jest piękne.
~Emilijan    26.06.2009 @20:31:35
no była refleksja nad bhp drabina równie stara jak strych, głowa w dachu, balansik na szczebelku ,fajna sprawa dzięki
~Wolfen    21.06.2009 @23:13:33
o ja Wsciekla Pozdrawiam!
~AloszaB    18.06.2009 @16:00:19
taki grajek ze mnie
_______
"niektóre rzeczy nie zmieniają się nigdy. a niektóre tak"
~Chooomiczek    11.06.2009 @14:48:13
tak jest! pozdrawiam.
_______
Polacy są tak agresywni, a to dlatego, że nie ma słońca
~wesu    11.06.2009 @12:06:47
dzieki za wizyte
~irass    09.06.2009 @22:41:44
~Wielki    14.05.2009 @22:36:56
ale bardzo ładna modelka to trzeba przyznać
no w sumie racja takie lekkie to nawet spoko jest aale nie bez przesady :D:P
~Wielki    14.05.2009 @22:32:47
nie no to ja wymiękam hehe gryzienie boli a to już nie jest fajne hehehe:D:P
~Wielki    14.05.2009 @22:25:34
spokaśno sympatyczne profajlowe hehe :D
pozdro!!
~czarek83    02.01.2009 @16:02:56
gdzie nowe zdjęcia?
_______
To ludzie tam chodzą? Chodzą. A czy tam coś jest? No, góry. To po co tam chodzą jak tam nic nie ma?
~VwYaro    20.12.2008 @22:26:30
Pani majster, jakże się dostać do wnętrz gazowni?
_______
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości
______________________

Nie dziękuj za ocenę, zrewanżuj się.
~Bahamut    22.11.2008 @18:19:27
zajebiste zdjęcia, jestem pełen podziwu
~madfox    30.10.2008 @14:28:38
dziekuje za odwiedzinki i ocenke ,..............teraz ja wpadm do twojej galeryjki <lol>
_______
No wiec teraz zapraszam do siebie:D
~lutekpl    26.10.2008 @15:33:17
taaa...
_______
...albo inna forma bytu
~lutekpl    26.10.2008 @15:28:18
dobrze jest... u ciebie na nowym zdjęciu biust też jest nieostry :P
_______
...albo inna forma bytu
~Dinith    23.10.2008 @20:55:10
zabawnie powiadasz... niech i tak będzie...
_______
,,Omnia rerum principia sunt parva"...
~ElGato    21.10.2008 @18:12:13
si
_______
Ch*j ze sztuką.
~ElGato    21.10.2008 @18:07:17
rozumim. mnie cięzko ocenic dokładnie bo zasysac sie nie chce coby histogram sprawdzic a monit ostatnio szaleje.

za to wielkośc nie powoduje takich problemów uzytkownikom Opery - zawsze istnieje przycisk "-"
_______
Ch*j ze sztuką.
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt