Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~spiralshe | użytkownik

imię i nazwisko adreswarszawa zarejestrowany13.01.2008 @12:47:14 ostatnio na stronie26.02.2017 @00:43:36



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypeneikus
digarty75 komentarze526 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pachur    10.10.2008 @15:41:20
moglas to chociaz odbic od czegos albo zmontowac jakis prowizoryczny dyfuzor zeby uniknac tego co zostalo po swietle flesza
jakos jestem przeciwnikiem uzywania flesza przy zdjeciach(chociaz teraz sie bawie na 2 lampy z tym ze unikam takich efektow)
http://remik.digart.pl/ tu masz przyklad, ze sie da bez cienia
peace
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~czarek83    07.10.2008 @13:30:06
no gdzie nowe picture? no gdzie ?? ;]
_______
To ludzie tam chodzą? Chodzą. A czy tam coś jest? No, góry. To po co tam chodzą jak tam nic nie ma?
~Lucemrod    05.10.2008 @16:49:26
tak do końca to nie wiem czy takie nie winne;Pa to był nalot kontrolowany:D
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~Lucemrod    05.10.2008 @14:30:56
uwaga!nalot!:D
po obserwuję
ściskam
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~Fielinka    05.10.2008 @13:47:33
Nie zwykłam tłumaczyć tematu.

~jezynowa    05.10.2008 @13:40:12
czy moda - powrót do przeszłości, gdzie wypudrowane na biało kobiety przechadzały się w sukniach z mnóstwem falbanek oraz parasolką w ręku.. oczywiście w słoneczne dni

wspaniała galeria
_______
człowiek uczy się na błędach, przecież od tego w końcu jest to życie..
~Fielinka    05.10.2008 @13:38:59
Nic a nic. Zupełnie. A jakie to ma znaczenie? : )
~ninjaoflove    05.10.2008 @13:31:25
dzieki za słowa miłej krytyki ;]
bede mogla poprawiac błedy ;p
~princetonegirl    05.10.2008 @13:25:58
chaszcze tez byly ; p
~leekez    04.10.2008 @20:59:23
tak...
~CichySadam    03.10.2008 @22:04:07
Już nie wnikam w te zabawy :D

Najprostsze rzeczy często świetnie wychodzą :D
ostatnio edytowane: 2008-10-03 22:05:52
_______
Nie sprzęt robi zdjęcie, tylko fotograf...
Pozdrawiam "serdecznie" ludzi którzy za pierdoły digarty kasują....
Pozdrawiam też "sprzętowców" dla których sprzęt jest najważniejszy
~CichySadam    27.09.2008 @20:58:18
Witam siostrę mojego fumfla Giba :P

Zrobię najazd na galerię ale jeszcze nie wiem kiedy xD

Pozdro.
_______
Nie sprzęt robi zdjęcie, tylko fotograf...
Pozdrawiam "serdecznie" ludzi którzy za pierdoły digarty kasują....
Pozdrawiam też "sprzętowców" dla których sprzęt jest najważniejszy
~osta    17.09.2008 @19:30:45
dziękuje za odwiedziny pozdrówka
~christopher84    15.09.2008 @14:14:38
dziękuje za odwiedziny i komentarz . pozdrawiam
~Deimos    16.08.2008 @04:56:49
Czasem to nie, ale obecnie - owszem. W drugą. Odświeżam sobie ten tytuł, bo dawno nie miałem z nim do czynienia.

Mięso niech sobie blokują, byle gaz zostawili w spokoju.

Nie wiem jak w samej Warszawie, ale w Piasecznie powoli robi się już jasno Znikać więc muszę, także dobranoc i dzień dobry za razem.
_______
Is that you John Wayne? Is this me?
~Deimos    16.08.2008 @04:48:26
Mam nadzieję, że nie wybiegłem za bardzo w przyszłość...

Tak specyficznie o grach pisać, ale spytać muszę. Część pierwsza, druga czy też obie?
_______
Is that you John Wayne? Is this me?
~Deimos    16.08.2008 @04:44:07
Pomysł taki... Na czasie.
Widzę, że w Diablo gramy. Goooood.
_______
Is that you John Wayne? Is this me?
~luskowsky    05.08.2008 @23:32:34
Nie nie.. wydaje mi się że te zdjęcie zasługuje na wysokie oceny i pewnie takie oceny dostanie. Kadr świetny i przekaz doborowy.. czego chcieć więcej.. życzę więcej takich Miłego wieczoru
_______
... i tak wszyscy umrzecie
~marek89    17.07.2008 @23:47:44
dzięki ^^
_______
Wiesz gdzie szukać moich zdjęć..
~AlannahWilder    25.06.2008 @06:50:11
Witam Cie

Pozwole Sobie dodac Cie do Obserwowanych
_______
*S*T*E*R*B*E*H*I*L*F*E*
~mlajkonik    14.06.2008 @23:01:28
Dzięki za miłe słowa naprawdę
_______
Słodki jest dla mnie sen, bardziej nawet, gdy kamienny, kiedy trwają we mnie ból i wstyd. Nie widzieć, nie czuć, to dla mnie najwspanialsza zmiana, zatem nie budź mnie. Sza! Mów cicho.
~Caska    12.06.2008 @14:07:17
to tak dla jaj :d
_______
...catch me if you can...
~Serij    12.06.2008 @13:49:59
Ale interesujace miejsce. Powiem szczerze, ze sam takie uwielbiam i pamietam, zeby takie w Krakowie. Rzekomo chodzili tam sie wieszac, i wcale nie bylo sympatycznie w samym srodku. Co do pieca, to moge powiedziec, ze to chyba cale szczescie, ze zlota nie ma...moznaby wtedy nabawic sie goraczki:P
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~LadyArt    11.06.2008 @18:03:51
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt